This LIFE is semi-retired.

Hi! I'm updating this space to tell you guys that this second, seemingly, kinda, sort of unsuccessful attempt at deeply documenting my thoughts I call a blog will now be semi-retired. Facebook status updates and tweeting are a lot easier these days to blab about things like my views on life, society, and current events. Blogging, however, takes a little bit of thought. Heck, even THIS pinned post takes a while to be typed too.

The NARNIA division, however, I shall try and actively live it up; where I'll say good or crappy things about films, TV series, music, video games, events, or literature I have read... if this lazy-leech thing ever comes off of my brain, that is. 'Till then.

20110130

Ingat kitorang tidurlah?

Ceh... mentang-mentanglah kitorang dah muak nak tidur sebab dah banyak sangat keluar air liur basi, tiba-tiba pulak pengeluar selimut berhempas-pulas nak hasilkan selimut yang paling lembut kat dunia; yang boleh buat orang tidur tak bangun-bangun untuk tutup agenda diorang yang sebenar. Berbaloi ke diorang rasa bagi funding dengan galakan dan sokongan yang melimpah-ruah semata-mata untuk buat distraction yang tak lama tu?

Kalau macam nilah perangai pengeluar selimut, lagilah orang malas nak tidur. Hei, orang dah mula sedarlah. Bukan semua orang mamai. Korang ingat selimut korang tu selesa sangatlah nak tidur? Kutu bersepah dalam tu kot. Mesti tak buat quality control, kan? Hei, orang dah mula naik gatal dengan perbuatan korang.

Tunggu jelah, ek? Orang yang kat atas tak semestinya akan duduk atas selama-lamanya; kecuali kalau kau Tuhan. Kau bukan Tuhan kan sekarang? Nasihat aku; baik jatuh jelah. Turun jelah bawah. Tak gayat ke duduk kat atas lama-lama? Kalau akulah orang yang kat atas, aku nak muntah kot. Aku terpaksa mengalah. Aku kena pergi je berubat kat hospital. Sebab apa? Mental aku bermasalah besar. Biarlah aku pulak susah sebab selama ni aku yang menyusahkan orang.

P/S: Aku tau aku masih tak mampu beraksi; hanya mampu bersuara. Tapi, kalau tak ada orang nak ingatkan, macam mana, kan?

No comments: