This LIFE is semi-retired.

Hi! I'm updating this space to tell you guys that this second, seemingly, kinda, sort of unsuccessful attempt at deeply documenting my thoughts I call a blog will now be semi-retired. Facebook status updates and tweeting are a lot easier these days to blab about things like my views on life, society, and current events. Blogging, however, takes a little bit of thought. Heck, even THIS pinned post takes a while to be typed too.

The NARNIA division, however, I shall try and actively live it up; where I'll say good or crappy things about films, TV series, music, video games, events, or literature I have read... if this lazy-leech thing ever comes off of my brain, that is. 'Till then.

20110525

Aku hidup lagi.

Walaupun tak cukup bagus, tapi Alhamdulillah.
Apa yang aku buat, tu yang aku dapat.
Aku buat banyak, dapat banyak (and vice versa).

Taknak ah aku tengok graf menurun; aku nak terus naik.
Lepas ni aku cuba lagi; dan ini peluang terakhir yang aku ada untuk peringkat aku sekarang.

4 comments:

Aimi Amira said...

graf aku menurun kritikal sem ni.

Liyana Aziz said...

betul, dari dulu yana pegang, apa yang yana usahakan, tu yg yana dapat.. =)

Rodiah said...

aku pun laa. tak sangka jadi camni.
sob sob :'(

I.A. said...

Yana cam happy je. dapat berapa? haa.
kepada yang bukan Yana, maish ada sem terakhir ni. let's kick ass! :D