This LIFE is semi-retired.

Hi! I'm updating this space to tell you guys that this second, seemingly, kinda, sort of unsuccessful attempt at deeply documenting my thoughts I call a blog will now be semi-retired. Facebook status updates and tweeting are a lot easier these days to blab about things like my views on life, society, and current events. Blogging, however, takes a little bit of thought. Heck, even THIS pinned post takes a while to be typed too.

The NARNIA division, however, I shall try and actively live it up; where I'll say good or crappy things about films, TV series, music, video games, events, or literature I have read... if this lazy-leech thing ever comes off of my brain, that is. 'Till then.

20110211

Kelam III.

Bodoh.
Aku suruh orang berhenti stress, aku sendiri yang kelam.

Bodoh.
Aku ingat aku ni mampu belajar dari masa silam, tapi aku MASIH LAGI terperangkap dalam masa silam... kadang-kadang (yang agak kerap jugak berlaku).

Bodoh.
Aku yang cari pasal, tapi diri sendiri tak tertanggung padahnya.

Bodoh.
Aku ada ramai kenalan/kawan rapat pun, aku masih rasa sunyi.

Bodoh.
Aku yang suruh orang jangan nak cover perasaan guna subtext bagai, aku jugak yang buat.

Bodoh.
Aku ingat aku ni badass gila, tapi bila pusing-pusing balik... aku ni masih lagi seorang manusia yang lemah.

BODOH.
Hipokrit sial aku ni.
Aku rasa aku memang hebat dalam menipu diri sendiri.
Itu pun kadang-kadang makan diri jugak bila dah gagal dalam menipu diri sendiri.
Aku rasa aku memang bodoh.
Syabas.

P/S: Ada sesiapa yang nak tampar aku tak?

No comments: