This LIFE is semi-retired.

Hi! I'm updating this space to tell you guys that this second, seemingly, kinda, sort of unsuccessful attempt at deeply documenting my thoughts I call a blog will now be semi-retired. Facebook status updates and tweeting are a lot easier these days to blab about things like my views on life, society, and current events. Blogging, however, takes a little bit of thought. Heck, even THIS pinned post takes a while to be typed too.

The NARNIA division, however, I shall try and actively live it up; where I'll say good or crappy things about films, TV series, music, video games, events, or literature I have read... if this lazy-leech thing ever comes off of my brain, that is. 'Till then.

20101118

Kitaran hidup.

Macam mana random pun hidup ni, asyik-asyik benda yang sama je yang akan terjadi.

Kalau tak normal, pelik.
Kalau tak pelik, mengarut.
Kalau tak mengarut, kejam.
Lepas tu, pusing balik.
Kalau lain pun, tukar sikit je.

P/S: Hari-hari aku makan ayam dengan telur; SERIUS. Penat oh otak nak fikir macam mana nak buat benda lain sikit daripada benda yang dah selalu sangat telan. Masalah betul ah... =.="

2 comments:

Aimi Amira said...

aku tengah fikir rutin aku hari hari cuti ni bosan.

tapi kalau nak ubah pun tak tahu macam mana

Amanda said...

besides ayam telur, maybe boleh makan telur ayam.

hihi